2009年8月3日星期一

超聲波(1)

2009年5月19號
這次是文文姐第一次到診所照超聲波,
醫生找呀找,找到一個地方就說是這裡,之後拍了幾張照片
文文姐回家拿給我看

第一張
[這個是口嗎?]我問
[這是子宮,在裡面]文文姐答

第二張
[你吃了腰果嗎?]我又問
[這是不同的角度,腰果裡面那個就是了,現在1.8cm]文文姐又答

第三張
[哇,是那個嗎?很像一個人頭的側面]我說
[.................]文文姐

我們都會經歷這個過程,生命真是一個奇蹟。

4 則留言:

  1. 好似知知媽話齋,只有粒腰果的媽媽才睇得到~
    sofunny媽媽上

    回覆刪除
  2. 你地倆公婆D對話好攪笑!
    生命真係好奇妙,努力去感受BB既成長吧!!

    回覆刪除
  3. 恭喜你地呀!雖然唔識你地既,不過一直都有睇開你地個blog嫁,知道文文姐有左,我都感到好開心,繼續努力寫blog啦!恭喜恭喜~

    回覆刪除
  4. Hi...我係文文姐以前嘅浸大同學...好開心知道文文姐有BB..之前她話會讀埋個dip.才要BB...點知你地計得好準...讀完就了小朋友...恭喜哂...
    好希望一路睇住你個blog..一路知道文文姐肚入面個小朋友成長...

    回覆刪除