2008年1月22日星期二

近月來


近月來工作很忙很忙,壓力很大,時常加班。
已然很久沒有寫blog,
與文文姐的相處時候亦少了。
知道自己必須要休息
所以個多月時決定一件事~~~~去旅行

6 則留言:

  1. Hi Leo,

    Glad to see your update here. From your words I can feel you're really stressed. How's your vacation planning progress now?

    Patrick.

    回覆刪除
  2. Hi Leo,

    I guess you already have your trip.... please disregard my last message.

    How was the trip?

    Patrick.

    回覆刪除
  3. PAT
    YES~~~我已經去完了
    希望呢幾排有時間慢慢放將成個行程放上黎啦~~~
    leo

    回覆刪除
  4. 別忙了錫老婆!

    回覆刪除
  5. 買到你鍾意既野,應該會令你心情放鬆

    回覆刪除
  6. Dear Leo,

    Nice to meet you. 我叫Rebecca,係在網上無意中見到你與老婆的婚紗相, 再到此一遊的呢! 我十分喜歡你們的婚紗照哦!相信應該係你花左好多時間去整理的呢!
    請問..可以教我怎樣做到在相片中加入文字嗎?還有那些靚靚的版面呢!
    我會在下個月到台灣影婚紗相了,亦都希望可以整得再靚D呢....

    你可以send e-mail to me. But..if you have no time, just forget me. thanks!

    my e-mail:mok.rebecca@yahoo.com.hk

    Regards,
    Rebecca

    回覆刪除