2008年5月1日星期四

長野滑雪之旅~~第二天 (下)

離開滑雪場後,去了文文姐朋友極力推介的西洋亭,這裡有傳說中日本第六好食的炸豬扒飯!!~~~都幾好味,不過都幾貴。(輕井澤食野一般都比東京貴好多)

店內環境


叫左最貴既豬扒飯套餐~~1300yen

食飽之後開始到Outlet行街,Outlet分兩個大部份,一邊係大牌子,另一邊係細店舖,兩邊都超大。
係輕井澤行街其實都幾辛苦,因為商店外面大風大雪,而商店裡面又熱又焗,時時一冷一熱,行得耐都可以坐,不過都係室外,食風都食到頭痛。

經過漫長3小時多SHOPPING,之後決定同SO生SO太一齊去浸溫泉,其餘兩位團友去打保齡球。(好大的保齡球場)

早上經酒店推介,決定晚上到中輕井澤 [星野溫泉],在車站走上的士,本來以為好近,點知原來都幾遠下,其實係LEO哥睇錯地圖以為過幾條街就係,原來係過成一個火車站,搭左2千幾yen先到達星野溫泉,日本的士好貴!!! (文文姐在[星野溫泉]門口留影)

每人再用1500YEN入場,到除晒衫時先知冇提供毛巾,之後LEO哥又死死地氣著番衫出去,到收費處用300YEN租兩條細毛巾同SO生一齊用。(天寒地凍走來走去)
浸完溫泉暖粒粒就一齊去搵野食,意外找到了名叫Cowboy的西餐廳,環境幾好,都好多人黎食野,等了十五分鐘先有位座,我地每人都點了牛扒食。

開飯啦~~~


總括來講不論食物環境及招呼都很好,老闆懂英文也很健談,他說jacky chan也來過呢!!我地都懷著滿足心情,再坐老闆幫我地CALL既的士回酒店。

第二天~~~~~完

3 則留言:

  1. 你好呀!我是一個游人,不過覺得你個blog好多野睇,又好好笑,畫畫仲畫得咁好。所以我有時都會上黎睇下有咩更新左^^
    繼續努力

    回覆刪除