2008年5月3日星期六

長野滑雪之旅~~第三天 (下)

由輕井澤到野澤溫泉,要坐JR新幹線到長野站,再要坐長野[飯山線]去到[戸狩野沢温泉],今次又要出動我地既4日day pass

[飯山線]列車係一列得兩卡既小型電車,類似香港既輕鐵,大約一小時至兩小時一班,我地既車係4:20左右開出,我地4:00到月台車已經可以上車。

由長野到戸狩野沢温泉要經過12個站,一個小時車程左右。

車一路行一路慢慢天黑,亦開始落雪,係呢次旅程第一場雪,大家都好開心。
我地個個人著到成隻糉咁,但當地人出出入入都係著兩件線衫~~~利害!!

車內環境


到 [戸狩野沢温泉]站(大約下午5:30),可以坐接駁巴士去民宿,不過我地人新路不熟,天又黑晒又落緊雪。所以6個人分開左坐兩部的士去民宿,原來都幾遠路下,要3300yen(hk$250)。
的士順利到達民宿門口,外表同網上見到既一樣咁靚咁有和風,女將已經係門口度迎接我地(日本民宿或者旅館既女將即係女主人,主要係佢接待客人),到達左民宿呢度,我已經鬆左一口氣,因為全個行程最難搵既地方都已經搵到。

到達時差不多6:00,同網上訂房時間一樣,民宿已經係呢個時候要開飯了。
睇下團友d房先,雖然唔似酒店,不過可以更加體驗到當地既氣氛,好正!!!


放低行李,視察左陣環境就去飯堂開餐。

放係我地面前有成十樣菜,仲有白飯任食。

開飯啦~~~~~~~(個個人都好肚餓)

到野沢必食既野沢泡菜,餐餐都見到,食左好開胃。

開飯情況


個個都食得好飽,好在食完唔駛洗碗(-_-:)

飯後我地休閒左一陣,跟住就出左去浸溫泉,野沢温泉區內有十三個免費溫泉任浸,每個都有唔同既成份,每間温泉小屋前都分了男/女湯,一入去有少少地方放衣物,之後各自脫光就落水浸, d水通常好熱,要慢慢適應。


浸溫泉暖粒粒既我地行左一陣商店行就打道回府休息,準備連續兩日既滑雪之旅。


日本先有既芝士味合味道,食飽大家都去訓,準備明天既滑雪之旅。

係日本入民宿同去人屋企一樣,一定要除鞋,我成日都唔記得左(T_T)
第三日~~~~~完

沒有留言:

發佈留言