2008年5月9日星期五

長野滑雪之旅~~第四天 (上)

今日分兩個部份,[早上]去滑雪,[晚上]去野沢一年一度既火祭。(每年1月15號)
昨晚女將已經幫我地準備好滑雪場2日Day Pass(8000yen)

早上7:00左右起身,沖個涼之後食早餐。又係好多野食好豐富。

十道小菜

食飽出發去滑雪場了~~~野沢滑雪場係其中一個最近民宿既滑雪場,由民宿行上去大約15分鐘左右,真係好方便。

睇睇片先,欣賞下附近環境


要先坐電梯先可以到雪埸

文文姐慢慢上雪山,心情興奮

超長既電梯


到門口了~~~先影張大合照先~~~~

我地到滑雪場後去租滑雪裝備,民宿女將就介紹我地去滑雪場一間出租店租,我地全部人都係玩滑雪板。
(因為民宿女將就介紹有得平,兩日租滑雪用具7800yen)


租滑雪用具地方工作人員幾親切,不過地方唔係好大,又有好多客人,搞下搞下都用左個幾鐘。
出左滑雪場,真係好大好大,感覺大過輕井沢好多,又唔多人,好正。
請慢慢欣賞下


我地再坐登山纜車上山


風景非常靚,有請呀豐介紹~~


上到山中間了~~~已經準備好要開始

文文姐亦都READY好

只會係名信片見到既風景

去到一個超闊2000米長初級雪道,我地再坐15分鐘高原纜車到雪起點,係我地呢兩日主要滑雪道。

文文姐加油站呀~~~


LEO哥亦都開始了~~~


中午再返落裝備店食飯,食飽再返上山。

呢度就係裝備店同飯店

超大滑雪場

3:30高原纜車停駛,4:00登山纜車停駛,不辛故事就開始發生。
3:30高原纜車停駛後,LEO哥覺得未玩夠,係山上見到好多人都係唔坐登山纜車,直接滑落山腳,於是佢膽粗粗同So先生兩個新牌仔一齊開始轆落山。

起初30~20米大闊路兩位人士都可以好型咁滑,但只不過一小段路之後變得2~3米闊左右,一失手就會跌落山,為安全起見。兩人就開始半滑半轆慢慢落山了,過左一半路之後已經冇晒體力,雙腳已經開始企唔到,最後一段路係超斜路,LEO哥同So先生用新招式 [四支滑雪] 完成,兩人經歷左一次死亡之旅,呢次~~~直係滑夠晒。
(全程已經用左個半小時,其他團友差不多打算CALL山難救護隊搵我地)

返到民宿大家即刻去沖涼食飯,今晚因為火祭,連我地既晚餐都加足料,比昨晚更加豐富。

文文姐手上係名貴既馬肉刺身

平時要加錢先可以食,但今日係免費

晚餐介紹


食飽後,我地就會去今次旅行既重要節目~~~~火祭!!!

沒有留言:

發佈留言