2007年9月2日星期日

購物苦與樂


每當與文文姐購物的時候,我也會中途離開一會。
女性愛購物是天性,愛打扮是美德。
但因本人天生耐性不足,每當陪文文姐購物時,也會借故(扮打電話或者看其他東西)行出商店,而這時的文文姐已經進入忘我狀態,很少會再理會,我覺得是一件好事。
以下內容可能會令女性讀者情緒不滿,敬請原諒‧‧‧
沒有特價的時候,女性試衫的時間通大約20~30分鐘(完成一間商店選購),而男性可以很容易打發這段時光;
但當特價的時候,需要的時間則是一至二個小時,因為這時候的人流比較多,服務、試衫、排隊比較花時間,而如果你離開,你可以買一本雜誌到附近的快餐店坐下,直至等到電話響起,才回去幫手提貨離開。
最後…我還是覺得女性與女性一起去購 [衣物] 比較好。
以上只是我少少的見解。

8 則留言:

  1. 女為悅己者容呀!
    如果老公會同自己開心地選購,給點意見,女人一定很感動,會感激老公的體貼!
    但如果老公表現是不耐煩呢...俾我就寧願自己一個shopping喇,免得破壞心情,如果自己一個shopping可以更享受購物的樂趣呢!
    在我自己而言,買貴野既時候,會寧願自己一個人囉,想有人俾錢囉...咪拉埋老公去囉...哈哈哈哈哈!!!

    文文姐,你shopping時都好投入喎,也很sweet吖,肯讓leo哥離開一陣等你,好老婆呢!

    回覆刪除
  2. 我老公會好開心咁陪我行街,我試衫比佢睇佢會微笑話好靚,然後欣然地去比錢...

    以上係妄想,現實中我老公會陪我行街,但每次我試衫買衫,佢都會話唔靚唔襯唔興唔抵唔好睇衣櫃冇位擺,要買自己比錢...

    我寧願自己去行街!

    回覆刪除
  3. 你老婆仔都係大減價時先出動者,你咪做下跟得老公law~ 如果唔係都有個辦法,你可以唔洗等甘耐或者等得舒服d 0既,就係叫你老婆仔係正價時或者係名店買野喇!! 0個到仲好可能有腳底按摩提供比你架~ 好似個廣告甘.... ^_^

    回覆刪除
  4. 我很喜愛一個人shopping,跟朋友(由其老公)一起去買自己喜歡的東東,我會覺得不好意思....
    女人也不是很想/恨老公陪著shopping,若老公們能發掘一些比shopping更有趣的假日活動,老婆們必定逢陪.

    回覆刪除
  5. 我最希望我家老爺陪我行既地方係 : 街市!
    每個星期日都是煮飯日, 當我要求佢陪我去街市買餸時都會被拒絕, 或者乾脆叫我去百佳! 於是我只有一個人孤獨的逛街市, 一抽二抽的行老遠返家...默默向上天期盼唔好撞到熟人.

    回覆刪除
  6. 我家老爺都會陪我行街市架!不過反而係我覺得唔好意思,唔格價急急腳買完就走,買完後佢既反應係﹕得閒跟下你阿媽or奶奶買餸啦,我估你買20蚊餸應該起碼比人呃左8蚊稱...

    xyz*%xz#@#%!

    回覆刪除
  7. 你知道嗎?星期日天中午睡醒時我發現文文姐不見了,我十分驚慌,我想到一個好方法,就是再訓,因為我知道再睡醒時,她會再出現,結果~~~~~~得左!!哈哈~~

    回覆刪除
  8. hi!

    I like the album 38C hot alot....... very sweet and natural.....
    were they taken by your friends or a company- photographer??
    Do yoou mind to give me some details... so that I may contact them.. actually I have booked a prewedding pictures package in a "big company"..... but as u said in your blog.. I guess they will just giving me some standard work....but of cos I need to consider about the budget la~
    just wonder if you can help.....
    thankyou so much!
    my email add: sawly_elia@hotmail.com

    回覆刪除