2007年9月17日星期一

睡相


婚後頭半年,文文姐仍未習慣新環境經常失眠, 脾氣因而變得暴燥, 最嚴重時更要求搬家/搬房/睇風水!
為此我們炒了很多次,為了不用搬家Leo哥亦作出多次嘗試/讓步, 例如調轉床頭訓,加遮光布,搬走房內電腦等等‧‧‧
最後發現文文姐失眠最大成因是太夜訓及太醒訓, 於是解決方案變成: 文文姐準時12點上床,Leo哥則在廳中等待文文姐入睡才入房訓........

之後有一日......
文文姐 :知否你訓著覺時會發開口夢…還磨牙呢!常常吵醒了我!!
Leo哥 :有咩?~~(沉思中)........T_T

14 則留言:

  1. 你個 Blog 好得意, 我介紹左俾好多人睇.
    我係由你網上舖搵到你個 blog 架!
    努力啊 ~~

    我間舖係 PHLow, 多多指教! ^__^

    回覆刪除
  2. 情況正如我老公唔明點解我會便秘一樣,
    常問我,你細個媽媽冇教你點痾betbet既咩?
    係咪唔識用果度力?

    回覆刪除
  3. 失眠的痛苦真的非筆墨所能形容啊!
    即使訓得著也會整晚發夢...
    不了解失眠痛苦的leo哥臨睡前更會和我不斷傾計來增進感情, 真的多謝他呢. @_@

    回覆刪除
  4. 之前係esd見你留左呢個blog
    你個blog好cute,好鍾意你畫d圖,我日日都有上黎睇架,加油呀
    覺得你好錫你太太

    回覆刪除
  5. 多謝你們都喜歡~~~
    我會更加努力~~~
    記得多D留言啊~~~

    回覆刪除
  6. Leo.. 你個Blog 越黎越多人喎

    回覆刪除
  7. Leo,你既畫好得意丫,好有創意。支持你加油畫落去~等我都介紹多o的人睇先~

    ps : 我應該見過你兩次,同你傾過下計,haha....

    回覆刪除
  8. chiu~~~~多謝你支持
    不過近來工作比較忙,畫量可能慢d~
    同我傾過下計?
    你係文文姐既朋友?

    回覆刪除
  9. 係咪可以叫多d人睇呀?
    咁等我寫篇blog介紹你先得...
    leo哥,加油呀!
    我諗我同你係同一類人,因為我都好夜瞓,honey就好早瞓,有時佢起身我先瞓,我地好似輪更咁,Wahahaaaaaa...
    好在我honey冇失眠既問題! 完全明白你既感受,呵呵!
    文文姐,你實在太正常喇!不過失眠真係好慘既...但要一個夜瞓既人早瞓,或要一個有鼻寒既人完全唔出聲,很難呀!

    多謝你地分享夫妻相處軼事!!!Thank you!

    回覆刪除
  10. 芊芊 :

    我都要多謝你支持leo哥先! ^o^
    哇你天光先訓都訓到嗎?
    我已經好耐無通過頂了, 通一次頂之後幾日都行屍走肉咁架...女人,不要變殘啊!

    回覆刪除
  11. 唔係朋友...,我幫你地影過相既,不過我而家好少影lu。唔知你記唔記得呢。

    回覆刪除
  12. 歡迎大家介紹多d人來睇呀~~~~
    多人睇就可能多d人click廣告
    咁就可以多d收入

    chiu,我記得你係邊個呀

    回覆刪除
  13. 無意中睇到你既blog, 你都幾攪笑!!
    好可愛啊! 得閒再嚟睇過.
    呵呵......

    回覆刪除
  14. 無意中從網上發現到你的BLOG
    一個很吸引的BLOG
    我一口氣看完全部內容
    還包括你倆的婚照
    好幸福的模樣,真令人羨慕!

    加油!努力!
    由今天起,你又多了個粉絲了

    回覆刪除