2007年9月9日星期日

你的快樂


文文姐太喜歡按摩了~~
差不多每晚一爬上床就當睡房是骨場,老公是骨妹‧‧‧
犯了事得罪老佛爺,如果主動提出按摩,可以直接令發火中的文文姐下火,萬試萬靈啊~


................
老婆~~~你的快樂
通常建築於我的辛苦上~~~~

4 則留言:

  1. 勁呀,leo哥真是天才小畫家,愛麼真的好c服,我家老爺卻晚晚給我拉根-_-"

    回覆刪除
  2. 你老爺是為了你長命百歲才幫你拉根呢!
    我老爺有時會替我做香薰推拿, 用萬瘦黎敦!

    回覆刪除
  3. 好羨慕啊!我與我的老爺,上床數3聲就一齊進入睡鄉了!

    回覆刪除
  4. 好sweet呀!
    我HONEY成日都問我洗唔洗幫我按摩...
    我好唔like佢按我!因為佢按親我都好痛,d位錯晒...相反我按佢就C服C!
    對於一個唔like按摩既人,好難同人按摩~~~就像我honey囉!
    如果我honey似leo哥咁好手勢我就唔洗俾錢人按啦!
    芊芊係我背脊行黎行去都好c服架!hehe!

    回覆刪除