2007年9月6日星期四

月結單


有一天,有一個傻佬到信箱收信,看到了是銀行寄來信用卡的月結單,心想這個月簽了不少帳單,欠款應該不少。
在升降機內用戰戰兢兢的心態下打開月結單,看到這個月總還款額竟然是百多元,心情興奮得難以形容,心想是否某間公司遺失了自己的單據,回家後立即把月結單收藏起來,怕老婆大人發現,打算將不用還款的錢偷偷買些電子產品給自己滿足一下。
過了幾天,傻佬良心發現,打算將不用還款的錢與老婆大人分享,將事情說出來。
誰知老婆大人立即說 : [白痴!!~~~那一定是我的月結單。]
傻佬立即把藏好的月結單拿出來看看,之後說了一句 : [我X丫~~~~~~]
除了這句話腦內一片空白。

7 則留言:

  1. Leo哥...
    好在你良心發現才不至於又欠多幾千元債呀!
    點解有「平價協議」還會簽賬咁多既?
    下個月用少d咪拉平囉!呵呵!

    文文姐...
    你個小富婆吖?! 好羨慕你既自刮能力呀...

    因為我同Leo哥係同類黎,買野都好怕honey知道架! ^^

    回覆刪除
  2. 每次拆開月結單,我家老爺都會用又羨慕又妒嫉的眼神望著我...

    芊芊,信用卡真的害人不淺啊!所以我出外洗錢盡量堅守三大原則:
    1. 用現金
    2. 食飯埋單時去厠所或厚顏咋死唔拎錢出來(只限同我家老爺出街)
    3. 唔好受'免息分期付款'引誘到,leo哥的月結單入面起碼有3樣野係分期付款買落的, 兩年前買的相機差不多發毛了, 但錢還在供!

    面對無自制力的老公, 我還是狠心的讓他刷卡, 還錢,刷卡,還錢...而我則負起儲錢的使命吧!

    回覆刪除
  3. 哎呀!
    我都係「免息分期」的受害者呀!
    鋼琴/Facial/Yoga...
    鋼琴:冇可能一筆過俾6萬呀!
    facial:供一年,未到半年就用晒了,要供完才可以開始「另一年」看來下半年塊面爛都未有facial做呀
    Yoga:這個嘛...唔join又冇機會做運動(很喜歡hot yoga),joing左,幾個月一次都冇去過,很肉痛呢!

    幸好,以上的供款係honey找數,可是會扣我的家用啊!佢既錢即係我既錢呢!!!

    回覆刪除
  4. -_-"

    勁欠咭數毛力償還仍然窮風流的女人上

    回覆刪除
  5. 勁欠咭數毛力償還仍然窮風流的美女 :

    不要氣餒, 齊齊加入慳家一族啦.
    慳錢! 由煮飯開始! 一次過買多d藏在冰箱可以用好多次架! 上次翠肉瓜煮第二餐時個心變左少少色, 批左佢, 又食得了!!呵呵!!

    回覆刪除
  6. 學我啦,一張信用咭都無,連etc都不跟身,每次只帶足夠金錢去買野,用哂之後個個月就慳d洗,以家我最多就係草唔到錢,但就沒有咭數呵,輕鬆得多;p

    回覆刪除
  7. 講個mimi你地知丫,我上次去wellcome買湯包,有包個羅白爛左少少,半價,掙扎左好耐,我居然買左呀,仲覺得好抵呀...我係咪變左?

    回覆刪除