2007年8月8日星期三

第一輯婚紗相



記得上年呢個時間我地影左人生第一輯婚紗相,由於老婆大人身邊三位好姊妹都決定嫁人了, 有一次行婚莎展時跟某攝影師開玩笑的說想四對新人一齊影相,點知後來演變成真!
當天陽光照,室外氣溫最高有38度,化妝師同d小姐們化到好似冇化咁,男仕們面上既汗水同身上既氣味冇停止地發放出黎,我係一個好怕熱既人,個日用左四包退熱貼同兩支冷凍噴霧。三個攝影師對四對新人,用時間有限仲好混亂,加上佢地好少用反光板,d相反差好大,而最後影出黎既相其實都好一般,不過最後我地都要左好多相,因為咁熱天氣,影人既辛苦,比人影既一樣咁辛苦,同d相都好平,比影樓平好多好多,平均一對人要左成300~400幾張連數碼相底,每一對人先總共用左3~4千咩都包晒,仲有係四對朋友一齊玩一齊影,真係好好既回憶,仲想點? (除左氣溫之外)
攞左相之後既一兩個月,需要用好多時間自己執相, 每晚都係電腦面前同個幾百張相死鬥,d暗位,陰影同反差真係玩死人,仲要加埋效果~~~~,老婆大人,體諒下我點解咁夜訓~~~(T_T)
更多相片請上http://www.fotop.net/leoace/hongkong


以下是老婆大人當天的日記

六月廿五日星期日, 是我人生的大日子, 就是第一次拍戶外婚莎照, 更是和三對好朋友一起!
影相前一晚居然沒有失眠, 早上七時半自動的起了床, 匆匆的做個面膜便出門口, 我們先到花墟買了些鮮花, 再到尖沙咀和大家會合. 到達時大家已經化好妝了,馬上便到我了, 我只管閉上眼睛, 信任化妝和髮型師的技術, 不消一會便完成了, 我看了看鏡中的自己, 有點不像平時的我, 但時間已不容許我去深究因為已經要出發出第一個景點了-------大潭水塘.
天公做美, 空和日麗, 熱得要命! 我穿上了蛋糕款的婚莎,leo則穿了比冬天還要多衫的禮服, 在攝影師的要求下擺出各種post不停的拍.
第二站是赤柱天后古廟, 我初時因為leo的不細心而鬧起情緒, 幸好很快便回服開心的心情投入拍照. 烈日當空, 我們都快熔掉了, 途人們向我們投以好奇的目光, 不知是羨慕我們還是取笑我我們這班傻人呢?下午草草吃過漢堡包及可樂便向第三站香港大學出發.
星期日的港大很寧靜環境很舒服, 我們在車上換上自己準備的晚裝, 在脫下婚莎的一剎那感覺很輕鬆, 這是否意味著結婚所帶來的壓力呢? 氣溫沒有早上的熱, 襯現在轉了另一髮型和化妝, 可能經過半日的相處, 化妝師們對我的了解加深, 今次的型像我明顯比早上滿意了, 所以影得更拼命呢.
最後一站是跑馬地的某私人住宅門外, 有很特別的停車場, 我們在一遍歡笑聲中結束了今次艱辛的旅程.

這次經歷將會是我人生中一個很寶貴的回憶, 人生中除了愛侶,能找到真摰的朋友共同分享喜悅, 辛苦也值得.

38度下的笑容 @聖士提反

所有新人與工作人員(仲有一個攝影師拍攝中) @聖士提反

左起:楊生楊太,沈生沈太,蘇生蘇太,呂生呂太 @港大

換晒衫 @驢押道

終於影完了 @驢押道

找來幾張比較喜歡的(已修改)





更多相片請上http://www.fotop.net/leoace/hongkong

4 則留言:

  1. 當天真的很開心啊!

    希望我們四對以後都幸福快樂!

    萬里長城長又長,我地四啤友誼比它長!

    回覆刪除
  2. 萬里長城長又長,我八友誼比它長!

    要好好錫老婆啊!

    回覆刪除
  3. 啊~~~終於有人留言了(T_T)
    你是第一個

    回覆刪除
  4. 路過見到你的婚紗相,很開心!我的註冊儀式會和另一對新人一起,希望到時有你們婚照咁開心

    回覆刪除