2007年8月12日星期日

婚後的星期天


婚前,每個星期六日都好像有去不完的節目;
婚後,每個星期天差不多都是在家中渡過,
文文姐對此表達強烈不滿,
Leo哥沒有作出回應。

4 則留言:

  1. 你又講到咁浪漫叫文文姐做女朋友, 唔叫老婆, 咁你咪又係做D老公會常做嘅野,就係乜都理所當然囉,咁你咪好著數, 又當人地剩係女朋友, 明明係老婆, 你又做埋D老公過唔老公嘅野,你SO晒啦....真係鄧文文姐不值...

    回覆刪除
  2. 真係啞仔食黃蓮,我當然當佢係老婆啦~~,不過係朋友面前改唔到口~~

    回覆刪除
  3. 結左婚都唔可以失左浪漫架!文文姐就黎發癲啦,就黎連MJ都鎖佢唔住你就知錯啦!

    回覆刪除
  4. 雖然我有寂寞恐懼症,
    但你關心我我怎會不知,
    我愛你,非常愛呢,

    呂太太

    回覆刪除