2007年8月30日星期四

不平價條約

正所謂 [忍一時.風平浪靜 ; 退一步.海闊天空。]
在我結婚之後改變得最利害的行為是 [買貴價產品]
因為結婚後我與文文姐簽下 [不平價條約] ,凡500以上不算平價的物品,
一定要得文文姐准許才可以買入。
而文文姐的分析之準確,亦令我冇話可說,
好像我想買Wii ,她一眼已看出我三分鐘熱度,而我亦知自己未必能物盡其用,
只好打消念頭,因為我真的過了沉迷打機的時期。
還有很多新科技產品,都一一走不出她的法眼。
到了近年很想買一支貴價8000左右的新鏡頭,半年來已經去了問價多次,
其中有一次真的打算先斬後奏,但知道回家後文文姐必定將名字寫在死亡筆記上,

所以最後還是在惡勢力下底頭。
而最不幸的消息是近日出了新型號的機身,又是8600多大元,也很想買。
現在日日也計畫如何可以買了之後而令文文姐不知道。
如有好意見,請私下call我,謝~~

9 則留言:

  1. 買左之後擺晌我度啦,我最中意買貴野,唔覺架!而且我都好中意影相既,文文姐一定唔會懷疑!

    回覆刪除
  2. 聽落你很慘呢,上次買的單車明明六百元卻被你講價到四百...
    但當你知道自從文文姐變成呂太之後,由原本一星期做一次facial改為差不多一個月一次;以前每季買兩次衫改為每兩季買一次衫;為了節省開支收工後還要趕回來買菜煮飯,差不多煮好時有人卻要去買來兩盒壽司! 差點暈過去呢!

    接受現實吧!!
    p.s. 各位如同情leo哥的遭遇,可以幫他按幾下左手面的廣告牌,到有一天他收到微薄的廣告費時或許夠錢買多一樣他的玩具呢!

    回覆刪除
  3. Leo哥
    我已經click左d廣告好多下,如果你真的分紅,記得部相機...我有份架!
    加油呢! 你的畫畫得好靚好貼題呀!
    我一定會成日黎睇架!
    唔好蝦文文姐就得喇!whahaaaaaaaa...
    (好似你慘d喎!)

    回覆刪除
  4. 八千幾蚊好似過份左喎

    回覆刪除
  5. haha 其實你表面就覺得自己好似好慘, 但心入面, 我相信你已經接受左比呢個老婆大人管制住!
    因為你都知道佢係真心想你留d錢係身邊, 為你好呀!!
    (我反而睇完你個blog, 覺得你好幸福哦! hehe)
    加油努力啦~

    回覆刪除
  6. WAKAKAKAKAKAKA,WAKAKAKAKAKAKAK,笑死我了,你兩真係樂趣無窮,leo哥,走唔甩架啦,wakakakakakakaka,文文姐,繼續努力呀,億萬富豪都係咁積落黎咋ma!

    回覆刪除
  7. 哈哈..影相佬的三把紅血劍(16-35,24-70,70-200)有邊個唔想一起擁有,但當你有多了個人比意見的時候,就做唔返自己啦..希望你血劍唔會離你好遠.

    回覆刪除
  8. 係啦~~~近排仲出埋40d,真係睇到口水都流埋

    回覆刪除