2007年8月14日星期二

發發

與文文姐交往了三個月左右,有一天晚上,她說 : [想養貓。]

之後我就天天上網學習貓的養育方法,過了一個月後,家裡多了一隻貓了,
其實自己也很喜歡貓,到今天為止,共養了三隻貓,有一隻已經去了天國。
今日首先介紹大哥~~~~~[發發]
他是在從網上買的(其實我養的所有貓都是從網上買的,因為我太喜歡英短了)
性格很冷靜,也不怕人,喜歡靜靜的坐在一旁望著你,像一個保安人員。
冬天晚上會走到腳邊睡覺,有時早上會叫醒你。
喜歡魚乾和罐頭。

2 則留言:

  1. 你話你兩隻英短(發發)同(包包)都係系網上買既,我想知係邊個網站啊?我都好想買英短,但係又無經驗,驚比人呃.....你知唔知邊D比較有信譽?希望你介紹比我啦!!

    回覆刪除